Інструкції

На цій сторінці можна буде знайти інструкції по користуванню сервісом

Після того, як Ви вперше зайдете на сторінку сервісу Вам буде запропоновано створити нову базу даних. Погоджуйтесь. Ця процедура створить в локальному сховищі Вашого браузера скелет бази даних з якою Ви будете працювати.

Створена база даних містить кілька класів та учнів які можна вилучити після ознайомлення. Також у демо-базі існують Основні константи (окремо для 9-го та 11-го класу). Це назва навчального закладу, прізвище директора та дата видачі документа. Використовуючи ці дані можна підготувати шаблон зображення для Вашого принтера на якому будуть роздруковуватися бланки.

У панелі керування у пункті меню "Клас" оберіть потрібну паралель (9 чи 11), а у меню "Шаблон" оберіть відповідний шаблон (титульна сторінка чи сторінка з оцінками).


1. Обираємо паралель


2. Обираємо шаблон

Інформація яка міститься у демо-версії бази даних повинна відобразитися на на бланку.

Клацніть правою кнопкою миші по зображенню та оберіть пункт "Зберегти зображеня"

Ваш заклад використовує КУРС: Школа? Тоді є можливість полегшити процес заповнення даних. Для цього була розроблена утиліта яка дозволить Вам за лічені секунди отримати списки учнів 9-х та 11-х класів з розбивкою на класи.
Деталі дивіться на відео.

Якщо Ваш заклад не використовує КУРС:Школа то класи можна створити вручну.
Для цього:

  1. у меню "Клас" виберіть паралель (9 чи 11)
  2. у меню Довідники виберіть пункт "Класи"
  3. у поле "назва класу" введіть назву (9-А) та клацніть кнопку "додати"
Аналогічно виберіть іншу паралель та додайте потрібну кількість класів.

Після того як будуть внесені всі дані про клас (відомості про учнів та їх оцінки), відкривши діалогове вікно "Класи" з меню "Довідники", Ви матимете можливість зберегти потрібний для Вас клас у вигляді файлу.

Це дасть можливість перенести отриманий файл на інший ПК для друку додатків

Щоб зберегти дані про клас у файл клацніть по кнопці напроти обраного Вами класу та збережіть файл

Ця частина призначена для введення наступної інформації про учня: прізвище, ім’я, по батькові, статть (за замовчуванням чол.), медаль (за замовчуванням без медалі), поля факультативів, поля предметів з яких отримана грамота, серія, атестат, номер в журналі реєстрації.
Якщо Ви скористались імпортом даних то з перелічених вище пунктів залишаються лише медаль (для учнів 9-х класів це означає свідоцтво з відзнакою), поля факультативів, поля предметів з яких отримана грамота.

  1. Обираємо паралель
  2. Довідники -> Учні
  3. Обираємо клас -> заповнюємо форму
  4. Додати учня

Ця частина призначена для підказок з вибору предметів. Список предметів складається для більшості учнів.

  1. Обираємо паралель
  2. Довідники -> Предмети
  3. Галочками відмічаємо потрібні предмети. Обрані предмети з’являються у правій колонці.
  4. Клацаємо зелену кнопку "Зберегти"
  5. При необхідності у зеленому полі можна змінити порядок предметів перетягуючи їх вказівником миші.

Ця частина призначена для введення оцінок учнів з обраних предметів:

  1. Обираємо паралель
  2. Довідники -> Введення оцінок
  3. Обираємо клас
  4. Обираємо учня у правій колонці (у лівій з’явиться таблиця з предметами)
  5. Клацаємо у клітинку напроти обраного предмету та вводимо потрібну оцінку

Для того, щоб роздуркувати додатки на іншому ПК Вам потрібно буде зберегти внесені Вами дані у файл. Заповніть потрібну інформацію: глобальні налаштування (назва школи 1-й та 2-й рядок, ПІБ директора, дата видачі документів.), створіть класи, заповніть їх учнями та введіть оцінки.
Експорт даних (Зберегти як..)
Експорт даних робиться для того, щоб зберегти внесені зміни у окремому файлі. При цьому Ви матиметет можливість продовжити введення даних на іншому ПК.

Імпорт глобальних даних
Щоб продовжити роботу по введенню даних, але вже на іншому ПК - виконайте операцію по імпорту даних.